12.6 C
Pals
Dilluns, 24 febrer 2025
- Publicitat -

Dos veïns de la Bisbal detinguts per un delicte d’atemptat contra l’autoritat i un de violència de gènere

Els arrestos s'han produït durant la Festa Major de la localitat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de la Bisbal d’Empordà ha detingut dues persones durant aquesta festa major per un delicte d’atemptat contra els agents de l’autoritat i un delicte de violència de gènere, respectivament. Ambdós arrestats són veïns del municipi i tenen 36 i 73 anys. En concret, les detencions es van produir la nit de divendres 16 d’agost.

La primera, a la una de la matinada quan un home de 36 anys veí de la Bisbal va ser arrestat per esgrimir un ganivet de grans dimensions en una de les barraques del passeig.

La segona també de matinada, després que l’esposa d’un home de 73 anys es presentés amb ferides a la comissaria de la Policia Local i denunciés el seu marit.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pressió policial contra la marihuana fa incrementar un 20% els detinguts en cinc anys a les comarques gironines

Els Mossos reconeixen que "és un dels grans problemes" i que el tràfic de droga està vinculat a altres delictes.

Altres notícies