14.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Dues detencions en els controls que la policia de la Bisbal ha intensificat durant el confinament

Els controls es mantindran durant tota la Setmana Santa i l’operatiu s’ha desplegat a diversos punts de la població, durant les identificacions els agents comproven els certificats de desplaçament i ho contrasten amb les dades del padró municipal

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de la Bisbal d’Empordà ha muntat un dispositiu per garantir que es compleix el confinament. Els controls es mantindran durant tota la Setmana Santa i l’operatiu s’ha desplegat a diversos punts de la població. Durant les identificacions els agents comproven els certificats de desplaçament i ho contrasten amb les dades del padró municipal.

A data d’avui, en el marc de l’operatiu, s’han efectuat un total de 49 controls de pas i s’han identificat 397 persones. Així, s’han aixecat un total de 99 actes per incompliment de les disposicions del Reial Decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma pel risc de propagació del coronavirus. En aquest sentit, també s’han efectuat dues detencions per desobediència en actuacions relacionades amb aquests incompliments.

Segons informa el cos policial bisbalenc, durant aquests controls, s’ha identificat un nombre important de persones de fora de la població, que procedeix de pobles propers a la Bisbal, que no disposen de suficients serveis per abastir-se.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Tres immobles de l’herència dels germans Anlló surten a subhasta aquest 5 de març

El regidor de patrimoni de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, Josep Melcior Muñoz, admet que aquest procés amb l'herència dels Anlló s'ha allargat "molts anys" i sembla que amb la subhasta de demà es posarà punt i final a aquest capítol del municipi.

Altres notícies