10.9 C
Pals
Divendres, 19 desembre 2025
- Publicitat -

El Bàsquet Girona perd a Tenerife (76-67)

El tècnic del Girona, Aíto García Reneses, reconeixia al final del partit que l'equip insular havia estat millor

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’equip gironí, que venia de fer un gran partit en la primera jornada contra el Madrid a casa tot i acabar perdent, no va trobar la manera de contrarestar l’empenta dels canaris.

El duel jugat a la pista del Lenovo Tenerife, que va ser força igualat, es va acabar decantant de part dels locals gràcies a la constància defensiva i al seu gran encert en atac.

El tècnic del Girona, Aíto García Reneses, reconeixia al final del partit que l’equip insular havia estat millor en el còmput global i que era el just vencedor.

El proper partit del Bàsquet Girona serà dissabte vinent a la pista de l’Obradoiro.

- Publicitat -
- Publicitat -

Ítaca programa Morad al Palau de Fires de Girona en l’única actuació de l’artista a Catalunya el 2026

El cantant de l'Hospitalet actuarà el 8 de maig després de dos anys sense trepitjar escenaris del país.

Altres notícies