16.2 C
Pals
Dissabte, 26 abril 2025
- Publicitat -

El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Blaumut han anunciat aquesta setmana que el seu cinquè disc portarà per nom “Olímpica i Primavera” i que arribarà el proper 15 de març.

D’aquest nou disc n’hem pogut escoltar cançons com ‘Ficció‘, ‘El que vull‘ o el nou avançament ‘Mercromina’ estrenat aquestes últimes hores.

La presentació del disc tindrà lloc el 8 d’abril a l’Auditori de Girona en el marc del festival Strenes. Posteriorment actuaran en alguns altres festivals del país.

El que també ha avançat el grup és la portada del disc, que ha estat obra del cantant del grup Xavi de la Iglésia.

L’entrada El cinquè disc de Blaumut es dirà “Olímpica i Primavera” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Fundació Jordi Comas Matamala celebra 10 anys amb el lliurament dels Premis T de Turisme

La Fundació Jordi Comas Matamala ha celebrat el seu desè aniversari a Platja d’Aro amb el lliurament dels VIII Premis T de Turisme. Durant l'acte, els directors de la Fundació van fer un balanç de la dècada i van presentar les activitats previstes. També es va reconèixer la trajectòria de figures destacades del sector turístic de la Costa Brava.

Altres notícies