14.9 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Reivindiquem Sant Miquel de Cruïlles

Marçal Lladó
Marçal Lladó
Fundador del segell discogràfic Bankrobber
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Reivindiquem Sant Miquel de Cruïlles
Loading
/

Dissabte passat, quan queia el vespre, un centenar llarg de persones ens vam reunir sota els xiprers de Sant Miquel de Cruïlles per escoltar música. Sembla un fet d’allò més normal, però no ho hauria estat gens fa 10 anys, quan aquest monestir romànic estava pràcticament en ruïnes, en un estat deplorable tot i ser una de les grans joies del nostre patrimoni.

Avui, en canvi, el recinte està pràcticament restaurat i són diversos els col·lectius que ho aprofiten per organitzar-hi diversos actes culturals al llarg de l’any. El monestir de Sant Miquel ha anat recuperant la vida poc a poc. La conjunció de l’art i la història amb l’activitat cultural ha posat al mapa, amb tot l’orgull del món, aquest espai privilegiat que figura per dret propi entre els indrets amb més encant de l’Empordanet.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Engeguen un model d’atenció a Girona per coordinar i treballar de manera conjunta els trastorns de salut mental

El projecte aposta per la col·laboració entre institucions públiques, entitats socials, universitats i agents del territori. Preveu actuacions innovadores i consolida Girona com a referent europeu en salut mental sense llarga estada psiquiàtrica.

Altres notícies