14.8 C
Pals
Dijous, 10 abril 2025
- Publicitat -

El Consell Comarcal incorporarà clàusules socials i ambientals als contractes

Tots els grups van donar suport a la moció, però la CUP es va abstenir

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Consell Comarcal del Baix Empordà ha aprovat al plenari la inclusió de clàusules socials, ambientals i de bon govern als contractes públics que formalitzin a proposta del PSC. Tots els grups han donat suport a aquesta moció, tret de la CUP, que s’ha abstingut. En aquest sentit, des de l’organisme volen fomentar i promoure els contractes reservats i que formin part d’aquests documents les clàusules d’aquest tipus.

Entre les clàusules socials, el que es vol és “garantir la igualtat d’oportunitats” i la “integració social i professional de les persones més desafavorides i que tenen més dificultats”. Pel que fa a les clàusules ambientals, es preveu “el compromís amb el reciclatge”, o també l’ús d’energies renovables i la selecció de productes de baix consum.

La mesura forma part del Pla Estratègic d’Ocupació de Qualitat i és un projecte que subvenciona el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de Projectes Innovadors i Experimentals de la Generalitat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ai làs!

Ja estem a les portes de les vacances de Setmana Santa. La primavera ha arribat. A les nostres comarques...

Altres notícies