19.7 C
Pals
Diumenge, 27 abril 2025
- Publicitat -

El debut de les Blackpink “The Album” ja és una realitat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest primer divendres d’octubre s’ha posat a la venda “The Album” l’esperat debut de les BlackPink, format per 8 cançons amb temes com ‘Ice cream’ amb Selena Gomez, ‘How You Like That’, ‘Lovesick girls’ o ‘Bet you wanna’ amb Cardi B.



El divendres també ens deixa el nou disc dels Bon Jovi “2020”, un directe de Roger Waters, un disc de rareses de Mariah Carey, el disc homònim de Melanie C o la nova producció de Róisín Murphy. També el vocalista de Slipknot Corey Taylor edita disc en solitari o Robert Plant amb un disc recopilatori. Des de casa ens arriba “El regreso de Abba” de la mà dels Sidonie o “Farsa” de la Sílvia Pérez Cruz.



Pel que fa a les novetats musicals en tenim de Dua Lipa amb DaBaby, Julia Michaels, Shawn Mendes, Disciples, Roxette, La Pegatina, Demi Lovato, el remix de ‘Savage Love’ amb BTS o Gorillaz amb Elton John o Aitana.

L’entrada El debut de les Blackpink “The Album” ja és una realitat ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies