12.9 C
Pals
Dilluns, 5 maig 2025
- Publicitat -

El Festival de Peralada confirma els primers noms

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Festival de Peralada, una de les cites imprescindibles de l’estiu empordanès, ha donat a conèixer els primers noms, amb l’actuació del tenor Jonas Kaufmann, el 28 de juliol a partir de les 10 de la nit.

L’endemà podrem gaudir de la versió concert de l’òpera Thaïs de Massenet amb les veus de Plácido Domingo i Ermonela Jaho amb l’orquestra i cor, titulars del Teatro Real.

Les entrades ja es poden adquirir a través del web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Lildami tancarà el cicle dels Petits Camaleons el 24 de maig a l’Apolo

Lildami és el principal precusor de la música urbana cantada en català, sent l’únic artista de l’escena que ha obtingut el Premi Cerverí a Millor lletra i dues vegades consecutives el Premi Enderrock a Millor artista de hip -hop i músiques ubanes. Amb una trajectòria extremadament prolífica i en constant evolució, l’artista és capaç de

Altres notícies