El torneig internacional de futbol base MIC Football (Mediterranean International Cup) ha posat avui el punt final a la 23ª edició amb la disputa de les últimes sis finals del campionat, que s’han alternat entre l’Estadi Municipal Palamós Costa Brava i l’Estadi de Vilatenim de Figueres. Els últims campions han estat el Valencia CF (U13 infantil), Atlético de Madrid (U14 infantil), Atlético de Madrid (U15 cadet), Atlético de Madrid (U16 cadet), UE Quart (U18 juvenil) i UE Figueres (U19 juvenil).
D’aquesta manera, completen el quadre d’honor que van iniciar ahir el Sevilla FC (U12A aleví), RCD Espanyol (U12B aleví F7), Olympique Lyonnais (F16 cadet) i RCD Espanyol Special (MICIntegra).
Del 16 al 20 d’abril, un total de 43 municipis de les comarques gironines han acollit 1.092 partits, amb la presència de més de 8.000 jugadors i jugadores i 444 equips dels cinc continents.
Al Baix Empordà, els pobles de Palamós, Calonge i Sant Antoni, Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d’Aro, Mont-ras, Begur, la Bisbal d’Empordà, Jafre, Monells, Palafrugell i Torroella de Montgrí i l’Estartit han acollit partits del prestigiós torneig de futbol base.
Maite Colomer, directora del MIC Football, fa una valoració molt positiva de l’edició d’aquest 2025 del torneig. “Tota la feina que hem estat fent al llarg d’aquests últims mesos ha servit perquè el MIC d’aquest any hagi tornat a sortir a la perfecció. I si això ha estat possible és gràcies a la dedicació, l’esforç i el compromís de tot l’equip. L’organització, però també les instal·lacions, els equips participants, els allotjaments, els transports i tots els municipis implicats han aportat el seu granet de sorra.”
“Cada any que passa, les xifres creixen i mai saps com podràs afrontar un esdeveniment d’aquesta envergadura. Però la resposta ha estat positiva, quelcom que ens anima a posar-nos-hi ben aviat de nou per intentar que l’edició de l’any vinent sigui encara millor”, ha expressat Colomer.