19.6 C
Pals
Dilluns, 28 abril 2025
- Publicitat -

Passat, present i futur de les Festes de Primavera centren les “Converses de Barraca” 2021

L’activitat va comptar amb la presència i les aportacions de Marc Casanovas, Paco Dalmau i Marià Júdez.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El passat, el present i el futur de les Festes de Primavera va ser el tema central de les “Converses de Barraca” que organitza la Biblioteca de Palafrugell cada estiu. Enguany, l’activitat va canviar la seva localització habitual i es va desenvolupar a l’espai de la Bòbila Vella, envoltada de l’exposició “Història de les Festes de Primavera”, la qual encara es pot seguir visitant fins el proper 12 de setembre.

L’activitat va comptar amb la presència i les aportacions de Marc Casanovas, Paco Dalmau i Marià Júdez. Totes tres persones de Palafrugell, i fortament vinculats amb les Festes de Primavera en diferents etapes.

Les “Converses de Barraca” són unes xerrades populars, en les quals els participants rememoren en públic fets històrics, esdeveniments i persones de la vila i la comarca, al voltant del tema proposat, amb l’objectiu de rescatar de l’oblit la memòria local i col·lectiva. Organitzades per la Biblioteca de Palafrugell, “Converses de Barraca” des de l’arribada del Covid-19 han canviat el seu espai, que habitualment era Tamariu, per tal d’adaptar-se a les necessitats de control d’aforament i les mesures de seguretat per a la salut.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’economia gironina tanca el primer trimestre amb una taxa d’atur del 9,57% i suma 8.500 desocupats més

L'agricultura i la construcció destrueixen ocupació mentre que la indústria i els serveis guanyen treballadors.

Altres notícies