Per pal·liar les conseqüències de la crisi sanitària i reactivar com abans millor l’activitat turística a la demarcació de Girona, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha celebrat un consell d’administració telemàtic extraordinari, presidit per Miquel Noguer, en el que s’han acordat un seguit de mesures, entre altres, les següents.
En primer lloc, es condonen les quotes associatives de les empreses i entitats turístiques adherides als clubs de màrqueting de producte, per valor de 306.000 euros.
Després, s’engegarà una campanya de publicitat extraordinària per als mercats de proximitat amb la intenció de donar una empenta al turisme després de la pausa causada per el coronavirus. Es mostrarà a les famílies una imatge segura de la Costa Brava i del Pirineu de Girona i es faran propostes per gaudir de la natura, la cultura i la gastronomia.
A més, es tornaran a programar les accions promocionals i comercials que havien de tenir lloc als mesos de març, abril i maig. Per exemple, pel que fa a les ciutats franceses de Tolosa de Llenguadoc, Montpeller i Lió, se celebraran a finals de setembre.
Finalment, durant el període de confinament proposa cursos i conferències gratuïts sobre temes d’actualitat i d’interès per al sector com ara la ecomobilitat o les marques sostenibles.