8.1 C
Pals
Dissabte, 8 febrer 2025
- Publicitat -

El projecte del candidat a rector Quim Salvi: la “Nova UdG”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Quim Salvi (1969, Sant Feliu de Guíxols) és un dels dos candidats de rector de la Universitat de Girona. Fins el mes passat era director de l’Escola Politècnica Superior, i va formar part del Departament d’Electrònica, Informàtica i Automàtica de la UdG durant els anys 90. És llicenciat en informàtica i doctorat per la UdG. Va ser vicerector de Campus durant el mandat del rector Joan Batlle.

El projecte que encapçala porta per nom ‘Nova UdG’ i inclou mesures com l’increment de l’oferta semipresencial, fer un mínim de 30 crèdits europeus (ECTS) en una tercera llengua i apostar per una contractació pública “socialment responsable”.

En el sentit tecnològic, vol simplificar els processos administratius a partir de la e-UdG, i també incrementant les hores de teletreball i desenvolupant una aplicació mòbil per accedir a la informació i agilitzar la feina.

Entre els seus projectes també hi ha la construcció d’una nova residència d’estudiants i introduir la figura d’un investigador extern internacional, conegut com a “fellow”. D’altra banda, la “Nova UdG” preveu un pla de seguretat que inclou la instal·lació de càmeres de vigilància a dins i fora de tots els centres.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els Amics de les Arts anuncien les col·laboracions de “20 anys d’amics”

Els Amics de les Arts han tornat al bar Resolís, del Raval, on el 2011 van protagonitzar el famós anunci conegut com el “Què tenim”, d’una campanya d’Estrella Damm i el Barça. El trio català ha tornat al mateix local i han aprofitat per dir el que tenen i presentar les estrelles del seu disc

Altres notícies