12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

El Pump Track de Begur ja és una realitat!

L’equipament ja està plenament operatiu i funcional i pròximament l’Ajuntament hi durà a terme una segona fase d’obres per a enjardinar-ne l’entorn.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Begur ja compta des de fa uns dies amb un nou atractiu que permet ampliar i nodrir amb nou contingut l’oferta lúdico-esportiva que s’ofereix al municipi al llarg de tot l’any. Es tracta d’un Pump Track, un circuit de terra i asfalt amb revolts peraltats, salts i petits desnivells per tal que persones de totes les edats en puguin gaudir amb vehicles amb rodes i sense motor, com ara bicicletes, BMX, patina, scooters, skates…

L’equipament ha estat impulsat per la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament i s’ha habilitat a l’esplanada que hi ha al costat del Mas d’en Pinc.

Recentment, ha finalitzat la primera fase de construcció d’aquest equipament, que ja es troba plenament operatiu i funcional i que ja ha estat testat i practicat per molts infants, joves i veïns i veïnes del municipi.

Amb tot, pròximament el consistori iniciarà a l’equipament una segona fase d’obres que consistirà a dotar d’una zona verda tant l’interior de la pista com la part exterior dels talussos i la zona propera. En concret s’hi habilitarà grama de prat salvatge, idònia per a la consolidació dels mateixos talussos i, sobretot, un ingredient que donarà verdor i més frescor a l’espai sense necessitat de dur-hi a terme un manteniment important a mig-llarg termini.

A més, l’Ajuntament també ha creat una zona àmplia al costat de la pista on hi aniran instal·lades quatre taules de pícnic i uns para-sols que proporcionaran ombra a la zona de pícnic i una font amb aigua potable a disposició del públic. També s’instal·larà una petita àrea de recollida de residus per a poder fer la corresponent separació dels mateixos -siguin orgànics, envasos i plàstics, cartró o rebuig-. I un cop fetes aquestes actuacions es delimitarà la zona amb una tanca de fusta que identifiqui els espais de lleure i esport i la zona d’aparcament de vehicles.

En aquest enllaç podreu veureu el vídeo que ha editat l’Ajuntament de Begur amb imatges espectaculars sobre el nou Pump Track.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies