9.8 C
Pals
Dimarts, 25 febrer 2025
- Publicitat -

El temps 05-04-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tindrem un dia força assolellat, i que només quedarà trencat per algunes nuvolades que aniran circulant al llarg del dia sobretot durant el matí, les temperatures estaran al voltant dels 21º de màxima i els 6º de mínima.

Els propers dies es presenten tranquils, amb un clar domini del sol i una lleugera pujada de temperatures.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Entitats i ajuntaments de l’Empordà i el Gironès anuncien protestes per aquest mes de juny en contra de l’eòlica marina

Aquests consistoris volen treballar de forma coordinada amb entitats i col·lectius que rebutgen la instal·lació d'aquests projectes d'eòlica marina.

Altres notícies