11.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

El temps 19-04-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dimecres comença amb algunes nuvolades a primera hora, amb vent de nord que bufarà entre fluix i moderat i que deixarà la mar alterada amb onades que podran superar els 2 metres, avui també notarem que la temperatura no serà tan alta, ens quedarem amb 19º de màxima i als 7º de mínima.

I els propers dies sense masses canvis, ambient en general assolellat i bones temperatures.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies