14.5 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

El temps 26-05-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La jornada comença amb núvols baixos i nuvolades a primera hora que s’aniran trencant per donar pas a un dia assolellat. Avui la temperatura no pujarà tan com els altres dies, ja que entra vent de component est, que farà que les màximes quedin als 25º i la mínima als 13º

El cap de setmana temperatures similars i ambient en conjunt assolellat.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Estadi Municipal de Futbol Palamós-Costa Brava es consolida com a espai per a equips professionals i competicions internacionals

L’Estadi Municipal de Futbol Palamós-Costa Brava ha estat l’escenari de dos partits internacionals femenins sub-23 entre Suècia, Noruega i la República Txeca.

Altres notícies