16.2 C
Pals
Divendres, 25 abril 2025
- Publicitat -

El temps 28-09-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 28-09-2017
Loading
/

Dijous amb temps assolellat amb alguna boirina de bon matí però que marxarà ràpidament, temperatures en augment amb 24º de màxima i 16º de mínima.

Els propers dies, divendres temps estable però entre dissabte i diumenge arriba un sistema frontal que ens portarà nuvolades i precipitacions disperses de poca importància.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La Bisbal impulsa un pla d’inserció laboral en el marc de Treball als Barris

El programa, dins del projecte Treball als Barris, ofereix itineraris personalitzats, formació i tallers itinerants. L’objectiu és acompanyar les persones empadronades a la ciutat que busquen feina o volen millorar la seva situació professional.

Altres notícies