14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Cel a estones enteranyinat amb temperatura màxima de més de 20ºC pel cap de setmana

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Divendres i cap de setmana marcat per un ambient molt suau o relativament càlid per l’època de l’any. La temperatura mínima quedarà avui entre els 5ºC i 8ºC i la màxima pot superar els 20 ºC. Pel que fa a l’estat del cel aquest estarà mig enteranyinat al matí per núvols prims i resta de jornada amb sol a estones parcialment cobert.

Pel cap de setmana en general el temps serà assolellat, però el cel no estarà del tot net, amb bandes de núvols que no deixaran el cel blau del tot. El protagonista del cap de setmana sens dubte serà la temperatura amb un ambient càlid i entre dissabte i diumenge el termòmetre superarà de llarg els 20ºC i es fregaran els 25 ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies