14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Sol parcialment enteranyinat per núvols prims

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La presència de núvols alts i prims enteranyinarà parcialment el sol aquest dimecres. A diferència dels passats dies avui no tindrem desenvolupament de nuvolades convectives, per tant, tampoc esperem que es produeixin els ruixats, que per exemple ahir encara van treure el nas en punts sobretot de l’interior del Baix Empordà, acumulant fins a 4,5 mm a la Bisbal d’Empordà. Dia sense tronades, però amb cel a estones parcialment enteranyinat i cel més cobert al final del dia.

La temperatura anirà dels 14-16 ºC de mínima fins als 27 ºC de màxima, una mica més frenada a la costa cap als 25ºC. A partir del migdia guanya una mica intensitat del vent de garbí que bufarà amb força moderada, cops màxims que poden superar els 40 km/h.

Demà, poques novetats, estat del cel similar, sol al matí i intervals de núvols prims, resta de dia cel parcialment enteranyinat i vent de component sud entre fluix i moderat per la tarda.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies