6.7 C
Pals
Dimecres, 5 febrer 2025
- Publicitat -

Divendres assolellat amb matins i nits fredes

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Posem punt i final al primer episodi de pluja general a la comarca que ha acumulat registres entre els 10 i 20 mm al Baix Empordà. Com més cap a la costa, més pluja s’ha recollit amb un màxim de 16 a 20 mm entre Palamós, Palafrugell i el Cap de Begur. A la zona de l’Estartit també s’ha superat els 15 mm. Per contra, a l’interior s’han acumulat registres una mica més baixos, com són els 10 mm de Verges i la Bisbal d’Empordà.

Divendres torna l’estabilitat atmosfèrica amb predomini del temps assolellat, en un inici de dia fred amb mínimes entre 0 i 3ºC  i alguna gelada en punts de l’interior i zones enclotades. Això sí la temperatura màxima serà més alta amb valors entre els 13-15ºC al migdia.

Pel cap de setmana en general estabilitat anticiclònica que també provocarà que la matinada i matí de dissabte es formin núvols baixos i bancs de boira. Les nits seran fredes i l’ambient diürn una mica més suau.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Roba Estesa anuncien el seu comiat

Roba Estesa han emès un comunicat a les seves xarxes socials anunciant el seu final després de més de 10 anys de trajectòria. Fa tot just un any publicaven el disc “De lo bo, lo millor”. El grup explica que: “Durant més de deu anys hem estès la roba perquè tothom la veiés, perquè tothom

Altres notícies