11.1 C
Pals
Divendres, 11 abril 2025
- Publicitat -

Dimecres amb variabilitat al cel

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Jornada de dimecres amb estat de cel que presentarà bandes de núvols que a estones poden deixar el cel parcialment ennuvolat. Entre migdia i tarda la nuvolositat pot ser més abundant al sud de la Costa Brava i localment no es descarten quatre gotes a tot estirar.

L’ambient serà fresc a primera hora amb mínimes de 3 a 6 ºC i la temperatura màxima assolirà els 16 ºC.

Demà el sol guanyarà més protagonisme amb alguns intervals de núvols poc abundants i el vent de component sud bufarà amb força entre feble i moderada, cops màxims que poden superar els 40 km/h.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Gairebé 110.000 persones han seguit els partits del Girona en només 8 mesos a les transmissions de Ràdio Capital i Montiliving

El projecte Dia de Partit ha consolidat la seva presència a Twitch amb un èxit rotund. Des del seu llançament el 15 d’agost, coincidint amb l’inici de la temporada, el canal ha acumulat 81.318 espectadors únics i ha superat les 109.500 visualitzacions en directe.

Altres notícies