13 C
Pals
Dissabte, 22 febrer 2025
- Publicitat -

Temps assolellat i calor d’estiu

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous s’accentuarà la calor i notarem l’estiu a la nostra comarca perquè la situació meteorològica serà plàcida i molt càlida. 

El cel serè i el vent del sud farà que les temperatures pugin a nivells com fins ara no havíem tingut aquest any. Tindrem temperatures màximes que passaran dels 30 ºC i moltes s’acostaran als 35 ºC. Les temperatures mínimes ja seran bastant altes també i es situaran a valors propers als 16-18 ºC. 

Aquesta nova situació del sud, que serà la culpable dels termòmetres càlids també farà reactivar la marinada que serà la responsable que les poblacions més costaneres puguin tenir les temperatures més moderades. L’estat de la mar entre marejol i maror amb onades màximes d’un metre a la tarda.

I la calorada que tindrem tant avui com demà encara serà bastant considerable el dissabte. Per diumenge, la meteorologia es guarda un nou episodi de tempestes fortes que haurem d’anar veient en quina magnitud ens afectaran al nostre Baix Empordà. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els reis i reines Carnestoltes del Baix Empordà es preparen per celebrar el Carnaval 2025

A Ràdio Capital hem parlat amb alguns dels Reis i Reines Carnestoltes d'aquests municipis per veure com s'estan preparant en aquests darrers dies previs al Carnaval.

Altres notícies