11.7 C
Pals
Dijous, 27 febrer 2025
- Publicitat -

Dimarts amb més sol, Tramuntana i ambient fred

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dimarts serà un dia que vindrà amb obertura de clarianes al cel i serà més assolellat que ahir. I d’això, en serà responsable la Tramuntana que bufarà moderada i que amb les hores es deixarà notar tot guanyant més terreny i provocant maror de nord, a la nostra costa empordanesa.

El dia serà fred. I tota la setmana, que coincidirà amb el final de novembre, serà amb sensacions hivernals i temperatures fredes. Així com també serà un setmana molt dinàmica i canviant. Anirem dels ruixats d’ahir dilluns, que van deixar 4 mm a Castell d’Aro i 1 mm a Palafrugell, a la Tramuntana, a les clarianes i al sol, per tornar als efectes d’una nova baixa entre dijous i divendres, que portarà més pluja i ambient més fred.

De moment, avui comencem freds, amb la comarca propera als zero graus. Anirem els 3 ºC mínims, als pocs més de 12-13 ºC màxims. I per sortir al carrer necessitarem sense  falta una jaqueta que ja se’ns farà indispensable a la vestimenta diària.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

The Tyets anuncien el seu retorn amb una pancarta a la C-32

El retorn de The Tyets sembla imminent i és que el grup mataroní ha començat ha canviat la imatge de les seves xarxes socials abandonant el groc de l’era “Èpic solete” per uns tons més rosats. Per altra banda des d’avui mateix els conductors que agafin la C-32 de Barcelona fins al Maresme es trobaran

Altres notícies