15.3 C
Pals
Dimarts, 22 abril 2025
- Publicitat -

Dilluns d’extenses gelades al Baix Empordà

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dilluns ha començat amb gelades generals al Baix Empordà, arribant a la mateixa línia de la costa i temperatura mínima entre -2ºC i fins a -5 ºC a l’interior de la comarca.

El dia serà majoritàriament assolellat i la temperatura diürna puja una mica respecte ahir al voltant dels 12 ºC. Avui, després de dues setmanes ja podem donar per finalitzat l’episodi de Tramuntana, que els darrers dies ha bufat amb més o menys intensitat, però de forma contínua com feia temps que no ho feia. Aquesta setmana el vent serà fluix i també l’estat de la mar molt més tranquil.

Demà  i propers dies ambient fred, es poden repetir gelades però cada vegada seran menys extenses i la temperatura tendirà a pujar els primers dies de febrer.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El viatge de les paraules – Especial Berenar Literari 2025

Aquest Sant Jordi 2025, Ràdio Capital ha tornat a ser present al Berenar Literari de la Llibreria El Cucut,...

Altres notícies