12.6 C
Pals
Dimarts, 11 març 2025
- Publicitat -

El torroellenc Joan Margall, nou diputat al Congrés

Del 2007 al 2009 va ser alcalde de Torroella de Montgrí amb la plataforma socialista Unitat i Progrés Municipal

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’exalcalde de Torroella Joan Margall substituirà Teresa Jordà com a diputat al Congrés després que Jordà fos nomenada consellera d’Agricultura.

Joan Margall es va presentar com a candidat independent a les llistes gironines d’ERC a les eleccions generals del 2015 i 2016, ocupant el número 3.

Del 2007 al 2009 va ser alcalde de Torroella de Montgrí amb la plataforma socialista Unitat i Progrés Municipal, després fins al 2011 va ser primer tinent d’alcalde al consistori, regidor d’Hisenda, Turisme, Comunicació i Participació Ciutadana. El 2017 passaria a militar a ERC.

Margall és llicenciat en Història per la Universitat de Girona i especialitzat en Gestió Cultural.

La seva tasca parlamentària a la cambra baixa se centrarà en les comissions d’Hisenda i Foment.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Gairebé 11.500 persones van seguir el partit Girona – Espanyol d’aquest dilluns amb “Dia de partit”

La transmissió independent dels partits del Girona suma seguidors a Twitch i a la FM en la seva primera temporada

Altres notícies