15.4 C
Pals
Dimarts, 16 desembre 2025
- Publicitat -

El viatge de les paraules 2×09 – El triangle de corall

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

En aquest nou capítol del Viatge de les paraules recomanem alguns llibres per Sant Jordi. Ens hi ajuda la Maria Teresa Calabús de la llibreria El Cucut de Torroella de Montgrí.

Hem transformat l’estudi amb el fons marí i ens endinsem cap a les profunditats del mar per observar els esculls coral·lins de diferents parts del món com el Triangle de corall.

A Destinació Empordà parlem amb en Miquel Martín i Serra sobre el seu nou llibre “Guanyaràs una mar llisa” editat per Periscopi. Amb ell que descobrim història del corall a la Costa Brava i més concretament a Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

Arrenca la 49a edició de la Christmas Race a Palamós consolidant-se com a referent de la vela juvenil internacional

La regata s’ha convertit en una cita clau per a les classes juvenils de vela i obrirà el calendari internacional del 2026. Amb fort arrelament local, aposta per la sostenibilitat i serà classificatòria per al Campionat d’Europa de la classe Europe.

Altres notícies