Els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà i l’associació Empordà Turisme allarguen la campanya de comunicació “Una porta a l’Empordà” amb l’objectiu de continuar atraient visitants i turisme de proximitat durant aquests mesos de setembre i octubre
La campanya “Una porta a l’Empordà” es va presentar a Figueres a començaments de juny amb un vídeo promocional i diferents càpsules audiovisuals que representaven alguns dels principals atractius de l’Empordà com són el paisatge, la gastronomia, la platja, el patrimoni, el cicloturisme o l’enoturisme. L’emissió d’espots a TV3 al juny va tenir continuïtat amb diferents accions de màrqueting digital a les xarxes socials i a plataformes com Youtube, Instagram o Spotify.
En aquest sentit, ara al setembre es reprèn la campanya amb l’emissió de més espots a la televisió i també es reforça la campanya als mitjans digitals allargant-la fins octubre. L’objectiu és aprofitar les bones temperatures actuals per captar més visitants de proximitat, els quals poden seguir gaudint dels principals atractius que té l’Empordà.
Per altra banda, finalitzada la campanya d’estiu està prevista un nova campanya de sensibilització i de captació de suports a la marca Empordà. La distribució d’un material divulgatiu de la marca, el repartiments d’adhesius o petites campanyes en els mitjans locals són algunes de les accions previstes perquè les persones residents a l’Empordà puguin adherir-se i donar suport al projecte.
El vicepresident primer del Consell Comarcal del Baix Empordà i conseller de Turisme, Xavier Dilmé, considera que “una de les assignatures pendents, per molts factors, és poder allargar la temporada més enllà de setembre i el que fem els dos consells és incidir en aquest tema a partir del visitant de proximitat i des de la marca Empordà”.