13.1 C
Pals
Dimarts, 22 abril 2025
- Publicitat -

Els delictes a Castell Platja d’Aro han augmentat un 10% més que l’any passat

S'han instruït diligències penals a 107 persones, de les que 23 han acabat detingudes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest estiu s’han registrat 602 delictes a Castell Platja d’Aro, un 9,26% més que l’estiu del 2020. La Policia Local ha fet balanç després d’un estiu especialment polèmic pel que fa a botellots i restriccions COVID. Pel que fa als autors dels delictes comesos, s’han instruït diligències penals a 107 persones, de les que 23 han acabat detingudes, mentre que 84 han estat investigades. També s’ha denunciat penalment 66 conductors/es i es van tramitar 139 denúncies administratives, majoritàriament per alcoholèmies positives i tests de drogues positius.

Hi ha hagut, en total, 4.018 serveis des del 23 de juny al 15 de setembre, segons ha explica RPA News. De tots ells, 61 actes han estat relacionats amb restriccions contra la COVID-19, i 314 per infraccions com molestes veïnals, sorolls, volum de la música, etc.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Ràdio Capital celebrarà Sant Jordi amb sis hores de ràdio en directe des de Calonge i Palafrugell

Ràdio Capital emetrà una programació especial de Sant Jordi des de la plaça Major de Calonge, Poble de Llibres. De 10 a 13 h, Miquel Curanta i Maria Alsina oferiran entrevistes, connexions i música en directe. A la tarda, de 16 a 19 h, Joan Bosch conduirà l’especial Tarda Capital amb col·laboradors i col·laboradores de l’emissora.

Altres notícies