Els empresaris de turisme i oci de la Costa Brava centre s’han agrupat per crear una experiència turística diferent titulada ‘The Village’. Segons els empresaris es tracta d’una idea innovadora que agrupa diferents sectors turístics i d’oci a l’hora de crear una nova marca. La intenció és crear un valor afegit als municipis de la Costa Brava centre i esdevenir un pol d’atracció de qualitat i exclusiu. Aquest dijous al matí els empresaris han plantejat el projecte als alcaldes, regidors i tècnics dels municipis de Platja d’Aro, Sant Feliu de Guíxols, Palamós i Calonge i Sant Antoni. L’objectiu dels empresaris és convertir aquest projecte en un referent de qualitat a nivell nacional i europeu.
Els empresaris conceben aquest projecte com una oportunitat de desestacionalitzar el turisme del territori i convertir-se en un pol d’atracció de visitants de qualitat. A més, volen guanyar en competitivitat i visibilitat entre les destinacions turístiques. Arran de la trobada d’aquest dijous entre empresaris i administracions ja ha sorgit el compromís de crear un equip de treball que defineixi un pla estratègic amb l’objectiu d’implementar-lo abans de començar la temporada turística.
Els empresaris de turisme i oci de la Costa Brava centre s’uneixen per crear una experiència diferent
L'objectiu és convertir-se en un referent de qualitat a nivell europeu
- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Altres notícies
- Publicitat -