13 C
Pals
Dimecres, 2 abril 2025
- Publicitat -

Els llibres de contes basats en cançons d’autors catalans arriben a Begur

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La narradora begurenca Olga Cercós va presentar ahir a la tarda al bibliopati, zona creada per la biblioteca municipal Salvador Raurich a l’entrada de l’edifici de les Escoles Velles, dos dels quatre llibres de contes basats en cançons d’autors catalans que ha publicat l’editorial Nanit. La lectura de Cercós, que va aplegar molt de públic, especialment famílies que volien conèixer aquesta nova editorial, era una iniciativa de la biblioteca i de l’àrea de Promoció Econòmica i Turisme dins de la campanya Tardes Autèntiques.

Editorial Nanit és una iniciativa de Laia Figueras i Núria Puyuelo, que van decidir impulsar uns contes infantils basats en cançons catalanes actuals molt conegudes.  Fins ara, l’editorial ha publicat quatre contes: “Compta amb mi”, de Txarango; “Bon dia”, d’Els Pets; “Ara som gegants”, de Joan Dalmau, i “Invencibles”, d’Els Catarres. Els dibuixos de “Bon dia”, és de la il·lustradora Marta Montañà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:10:51

Aida Garcia: “A la marxa inclusiva que organitzem des de Viu Autisme tothom hi té cabuda”

Aquest diumenge 6 d’abril, a partir de les nou del matí, se celebrarà una marxa inclusiva de 6 quilòmetres a Platja d’Aro. L’activitat, organitzada per l’associació Viu Autisme, forma part dels actes del Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme. La sortida serà a la plaça Poeta Sitjar de Platja d’Aro i el recorregut seguirà pel carril bici, amb un itinerari completament planer, pensat perquè hi pugui participar tothom, incloses persones amb mobilitat reduïda.

Altres notícies