11.5 C
Pals
Dilluns, 28 abril 2025
- Publicitat -

Els menorquins Pèl de Gall presenten ‘C’est la vie’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

C’est la vie” és una cançó que parla de desamor però sense tenir un enfocament trist, tal com estem acostumats quan es parla d’aquest tema, sinó que és una cançó alegre, optimista i positiva.

La cançó dels Pèl de Gall descriu aquell instant en què una parella s’adona que toca avançar per ser feliços, i que la ruptura és l’única manera de canalitzar les seves vides i obrir-se a noves i millors experiències, essent conscients que això és el millor pels dos: “Seguir ja no té sentit, ja ho diuen, res és infinit. Feim es darrer i quedam com a amics?

L’entrada Els menorquins Pèl de Gall presenten ‘C’est la vie’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:19:00

El Grup Alomar amplia els seus centres a les comarques gironines amb els darrers avenços en innovació tecnològica

Per parlar de l'expansió del grup i dels seus serveis ens han visitat als estudis de Ràdio Capital la CEO del Grup Alomar, Laura Casanovas, i la responsable de màrqueting i comunicació del Grup Alomar, Laura Alomar. 

Altres notícies