10.6 C
Pals
Dimarts, 16 desembre 2025
- Publicitat -

Els Pets fan l’agost a Cap Roig

La banda omple Cap Roig en una nit on no hi van faltar els grans clàssics del grup

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Pets van tornar a demostrar perquè són una de les bandes més en forma de les últimes dècades, omplint el recinte de Cap Roig i “fent l’agost”, amb una gran quantitat de persones que tenien ganes d’escoltar com sona el disc “1963” i sobretot gaudir dels èxits de sempre.

Va costar una mica que el públic es posés dempeus i ballés, com acostuma a ser habitual en aquest festival, però quan ho van fer ja va costar tornar-se a acomodar al seient.

Lluís Gavaldà va ser un gran mestre de cerimònia i va presentar cadascuna de les cançons, amb el seu punt d’ironia fina i mala llet, que l’han convertit com un dels cantants més imprescindibles del nostre país.

Emocionant moment recordant al seu amic ‘Jordi Puig’, que va morir quan tenia 16 anys; vibrants instants amb ‘Tantes coses a fer’; pell de gallina amb algunes balades que van sonar; mencions a Sting, insinuant que potser algun dels assistents es pensava que anava a veure al músic i han aparegut ells; i fins i tot un punt de mala bava i cert enfant terrible quan van fer ‘Atracament a la Caixa’, tenint en compte que actuaven al festival de CaixaBank.

La gent tenia ganes de festa, tenia ganes de cantar, ballar, emocionar-se i passar-s’ho bé i així ho va poder fer quan van sonar cançons com ‘Agost’, ‘Hospital del mar’, ‘La vida és bonica (però complicada)’ o ‘S’ha acabat’, que van fer embogir tots els assistents. Encara hi havia temps per unes quantes cançons més als bisos, amb la clàssica ‘Bon dia’ o ‘Jo vull ser rei’. Quan alguns ja marxaven, el grup va tornar per cantar asseguts arran del públic la preciosa ‘Bona nit’, que servia per definir a la perfecció la vetllada que acabàvem de viure.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Festiuet 2026 revela pràcticament tot el seu cartell amb una aposta potent per l’escena catalana

El Festiuet 2026 ja escalfa motors. El festival, que se celebrarà els dies 17 i 18 de juliol de 2026 a Salou, ha fet públic el seu cartell gairebé definitiu, confirmant una àmplia majoria dels artistes que formaran part de la propera edició. Entre els noms destacats del cartell hi trobem La Fúmiga, Juan Magan

Altres notícies