12 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Els Reis porten el defensa Mario Cardete al Palamós

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Palamós CF ha oficialitzat la incorporació del defensa Mario Cardete, de 25 anys, procedent del filial del Sabadell. El jugador, que pot ocupar les posicions de central i lateral dret, ha militat també a la Gramenet, el Vilassar i el Ripollet, sempre a Primera Catalana, on enguany havia disputat 15 partits (14 de titular) amb el filial sabadellenc.

És un fitxatge dins dels moviments que ha estat fent el Palamós aquest mercat de fitxatges d’hivern per reestructurar la plantilla. Just fa uns dies va donar la baixa als davanters Narcís Barrera i Marc Bonaventura

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies