13.1 C
Pals
Dimarts, 1 abril 2025
- Publicitat -

Albert Riera, un artista polifacètic que presenta la seva obra a Casavells

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Albert Riera, un artista polifacètic que presenta la seva obra a Casavells
Loading
/

Aquest matí hem parlat amb l’Albert Riera, que es troba exposant les seves pintures a la galeria Miquel Alzueta de Casavells.

Hem conegut una mica més la seva passió per l’art, també hem parlat de fotografia, de la vida a Londres…

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:30:41

Descobrint la riquesa gastronòmica del Mar i Muntanya amb Enric Herce

A través del llibre "Mar i Muntanya", Enric Herce ens convida a submergir-nos en un viatge per la tradició i la innovació culinària catalana. El seu treball no només ens ensenya a cuinar plats autèntics, sinó que també ens ajuda a comprendre la cultura i la història que s'amaga darrere de cada recepta. La cuina de Mar i Muntanya no és només una simbiosi de sabors del mar i la terra, és un patrimoni viu que continua evolucionant gràcies a la passió i dedicació de xefs com Enric Herce.

Altres notícies