5.6 C
Pals
Dimecres, 26 febrer 2025
- Publicitat -

Es presenta la programació de Sons del Món

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Sons del món ha donat a conèixer la programació d’enguany, on figuren artistes com Tom Jones, Els Amics de les Arts, Txarango, Chambao, Rosana o Gertrudis.

Ramon Mirabet, Judit Neddermann, Paula Valls, Pedro Guerra i Maria Arnal i Marcel Bagés, seran els encarregats d’actuar envoltats de vinyes, dins la programació de petit format.

La desena edició tindrà lloc del 24 de juny al 5 d’agost, en diferents emplaçaments de l’Empordà, com Castelló d’Empúries, Perafita, Roses o la Platja d’Empuriabrava.

Sons del món, Vi & Music Empordà, ha esdevingut el festival més important de música i vi de Catalunya i un dels rellevants de l’estat espanyol.

Les entrades es poden adquirir a través del web del festival.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Els Voltors de la Bisbal compren l’espai de la Rigotaverna

Aquesta compra, tal com apunta l'entitat en aquest comunicat, "ve motivada per la necessitat d'ampliar el recinte de l'Empordà Music Festival i adaptar-lo als requisits tècnics", a més d'oferir una zona de vestidors als artistes del festival. 

Altres notícies