15.9 C
Pals
Dimecres, 9 abril 2025
- Publicitat -

Es registra un terratrèmol a la costa del Baix Empordà

Ha estat un terratrèmol de magnitud 3.5 que no ha provocat danys i que s'ha percebut lleugerament a l'Alt i Baix Empordà

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya ha informat que aquesta matinada s’ha registrat un terratrèmol de magnitud 3.5 que no ha provocat danys i que s’ha percebut lleugerament a l’Alt i Baix Empordà. L’epicentre s’ha situat al mar, a la costa del Baix Empordà, i s’ha notat al territori més proper. S’ha produït a la 1.31 de la matinada.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:14:38

Bàrbara Hallé: “Esperem que durant els dies forts de Setmana Santa arribem al 85% d’ocupació”

Els hotels i restaurants de la Costa Brava i el Baix Empordà ja han iniciat les obertures de temporada de cara a Setmana Santa. Segons ha explicat la presidenta de la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava, Bàrbara Hallé, molts establiments ja funcionen tot l’any o reprenen l’activitat després de fer vacances durant els mesos de gener i febrer.

Altres notícies