L’Estartit s’ha despertat aquest diumenge al matí amb inundacions i fort onatge a causa del temporal de Llevant que està afectant el Baix Empordà aquest cap de setmana. Amb la pluja d’aquest diumenge a la matinada ha deixat forts aiguats a l’EMD de l’Estartit.
De fet, el president de l’EMD de l’Estartit, Francesc Ferrer, ha explicat a Ràdio Capital de l’Empordà que a causa de la pluja s’ha acumulat aigua a diferents zones del municipi com el Torrent d’en Planes o la zona del Dr. Fleming. Aquest matí, però s’ha aconseguit retirar l’aigua.
Tot i això, Ferrer ha explicat que la zona de Griells i la zona del Ter Vell no han sofert inundacions a causa de la Llevantada. Les inundacions arriben hores després que la Generalitat de Catalunya activés el pla INUNCAT al territori del Baix Empordà a causa de la previsió de fort onatge.
L’Estartit després del temporal d’aquest cap de setmana del 28 i 29 de Novembre 2020 | Imatge cedida a Ràdio Capital de l’EmpordàL’Estartit després del temporal d’aquest cap de setmana del 28 i 29 de Novembre 2020 | Imatge cedida a Ràdio Capital de l’EmpordàL’Estartit després del temporal d’aquest cap de setmana del 28 i 29 de Novembre 2020 | Imatge cedida a Ràdio Capital de l’EmpordàL’Estartit després del temporal d’aquest cap de setmana del 28 i 29 de Novembre 2020 | Imatge cedida a Ràdio Capital de l’EmpordàL’Estartit després del temporal d’aquest cap de setmana del 28 i 29 de Novembre 2020 | Imatge cedida a Ràdio Capital de l’Empordà
La jornada organitzada per la Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona ha destacat la importància de la formació professional com a via per aconseguir ocupació juvenil estable. A través d’exemples com el model suís, es va evidenciar que la formació pràctica i especialitzada és una opció de futur per a molts joves a la regió.