Una cinquantena d’establiments van participar el passat cap de setmana a la 20s edició de la “Botiga al carrer” de Platja d’Aro. L’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (AdEM) n’ha fet una valoració positiva malgrat un estiu complex degut a la COVID-19.
La ‘Botiga al carrer’ va començar concretament divendres 11 de setembre i el cap de setmana es va omplir de gent durant la celebració d’activitats infantils, màgia i diversos tallers.
Un punt fort d’enguany va ser el Sorteig Extraordinari d’Instagram impulsat per l’AdEM . Hi van participar 71 persones que van publicar prop de cent stories. Els tres premis eren una estada d’una nit a l’Hotel Bulevard, dos menús gastronòmics al restaurant Chiara Mar i un val de 1.000€ a utilizar en un mínim de deu establiments participants.
Cal destacar la bona predisposició i els esforços que han mostrat els establiments per associar-se a diverses campanyes per promoure Platja d’Aro i fer-ne un lloc de primera fila en activitats turístiques com l’oci, la restauració i les botigues de roba.
Així, malgrat les dificultats creades per la COVID-19, la “Botiga al carrer” d’enguany ha estat un èxit ja que s’ha aconseguit enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi.