26.5 C
Pals
Dilluns, 16 setembre 2024
- Publicitat -

Èxit rotund a La Santa de Santa Cristina d’Aro amb 90.000 visitants

Amb set escenaris de música en directe, moda, artesania, gastronomia i activitats infantils, La Santa s’ha convertit en un lloc de referència aquest estiu, superant les expectatives malgrat una temporada complicada a la Costa Brava

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La Santa, el market ubicat al Santa Cristina Horse Club de Santa Cristina d’Aro (Girona), ha començat la seva vuitena edició amb gran èxit. Un total de 90.000 visitants han gaudit d’aquest espai de lleure, decorat com un bosc encantat, per passar-hi les tardes i les nits d’estiu.

La Santa Market ofereix una experiència per a tots els gustos, convertint cada visita en una aventura. Disposa de música en directe cada dia en set escenaris diferents, nombrosos llocs de moda i artesania amb peces de disseny úniques, una oferta gastronòmica variada per a tots els paladars, copes, festes temàtiques i activitats infantils, com tallers i un Pony Club, tot en un entorn natural decorat amb un gust exquisit.

Entre les seves propostes gastronòmiques destaquen dos restaurants de servei complet: Cañitas Maite, liderat pels xefs d’Albacete Javier Sanz i Juan Sahuquillo, que compten amb una estrella Michelin i una estrella verda per OBA, i Le Clandestin, gestionat pel xef nòmada Joseba Cruz, que ofereix una cuina profundament arrelada al territori durant l’estiu. També hi són presents el pastisser Lluc Crusellas, amb un espai de postres de xocolata, i Jordi Roca i Alejandra Rivas, amb Rocambolesc Bikineria i Gelateria.

La Santa destaca per les seves actuacions musicals en directe diàries, festes temàtiques, activitats infantils, moda i artesania, que animen les nits a la Costa Brava. Els dos restaurants principals conviuen amb les propostes dolces de Lluc Crusellas i Rocambolesc Gelateria i Bikineria.

Des de l’obertura el 5 de juliol passat, prop de la meitat dels 90.000 visitants són estrangers, amb una notable presència de públic holandès. El director de La Santa, Julio Rico, destaca l’èxit assolit malgrat les dificultats inicials de la temporada a la Costa Brava, on l’ocupació ha estat baixa en comparació amb altres anys. Rico atribueix l’èxit de La Santa a l’esforç continu per oferir novetats, ampliant l’oferta musical, els expositors, i apostant per grans noms de la gastronomia. Aquest any, també han inclòs un cicle de monòlegs exclusius amb humoristes de renom.

La Santa obrirà diàriament fins al 25 d’agost, de 18 h a 1 h.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’Arxiu Municipal de Torroella rep el fons documental de l’antiga Confiteria Ignasi Capellà

La donació, formalitzada per la família Capellà Hereu, inclou documents que abasten de 1915 a 1990 i ja es poden consultar en línia.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -