10.9 C
Pals
Dimarts, 16 desembre 2025
- Publicitat -

Exposició de l’artista banyolí Lluís Vilà a Castell d’Aro

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Exposició de l’artista banyolí Lluís Vilà a Castell d’Aro

Aquest cap de setmana s’inaugura una exposició pòstuma de Lluís Vilà. Es titula Absolut i es podrà visitar al castell de Benedormiens de Castell d’Aro. Vilà va destacar pel seu treball dins els corrents conceptuals de l’eat art i l’art fungible, i de fet moltes de les seves escultures van estar fetes amb massa de pa.

Caminada per les dunes del Montgrí

La comissió de prevenció i promoció de la salut de l’ABS de Torroella organitza avui a les 5 de la tarda una caminada per les dunes del Montgrí. El lloc de sortida és el camp de futbol de Torroella.

Acabem amb una audició a Palafrugell

L’Escola de Música de Palafrugell fa avui una de les seves habituals audicions. Serà a 2/4 de 9 del vespre a l’auditori de l’Energia de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí treu a subhasta la Casa Salieti de Rafael Masó però ningú presenta cap oferta

L'arquitecte noucentista la va dissenyar el 1918 i s'havia de pagar un mínim de 728.145 euros per adquirir-la.

Altres notícies