13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Exposició FangTEA’t. «Autisme i fang» al Terracotta Museu de la Bisbal

La inauguració de la nova exposició serà dissabte 7 de juliol a les 19.30h i coincidirà amb l'inici del segon mercat de nit que organitza la Federació de Comerciants de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Peixera del Terracotta Museu és un espai comissariat de l’Associació de Ceramistes de la Bisbal i es tracta d’una nova experiència de la Fundació Autisme Mas Casadevall , una iniciativa privada sorgida per tenir cura de les persones afectades de Trastorns de l’Espectre Autista i que pretén millorar la seva autonomia a través de la ceràmica.

La inauguració coincidirà amb el segon mercat de nit que organitza la Federació de Comerciants de la Bisbal que estrena la temporada d’estiu i marca l’inici del programa d’activitats estivals del Terracotta Museu.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies