19.6 C
Pals
Dilluns, 28 abril 2025
- Publicitat -

Ferit greu un pagès atrapat sota un tractor bolcat a Torroella de Montgrí

Quatre dotacions dels bombers l'han hagut de socórrer amb efectius del GRAE. L'han traslladat en helicòpter a l'hospital

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

**Una versió inicial de la notícia titulava que el tractor havia bolcat pel vent. Això és incorrecte, i es deu a un error a la nota enviada a aquesta redacció. Això s’ha corregit.

Un pagès de Torroella de Montgrí ha quedat ferit greu aquest dissabte després que li hagi volcat el tractor quan estava desbrossant un marge.

Quatre dotacions dels bombers l’han hagut de socórrer amb efectius del GRAE. L’han traslladat en helicòpter a l’hospital.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’economia gironina tanca el primer trimestre amb una taxa d’atur del 9,57% i suma 8.500 desocupats més

L'agricultura i la construcció destrueixen ocupació mentre que la indústria i els serveis guanyen treballadors.

Altres notícies