12.8 C
Pals
Diumenge, 13 abril 2025
- Publicitat -

Gairebé 110.000 persones han seguit els partits del Girona en només 8 mesos a les transmissions de Ràdio Capital i Montiliving

El projecte Dia de Partit ha consolidat la seva presència a Twitch amb un èxit rotund. Des del seu llançament el 15 d’agost, coincidint amb l’inici de la temporada, el canal ha acumulat 81.318 espectadors únics i ha superat les 109.500 visualitzacions en directe

Ràdio Capital
Ràdio Capitalhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

Gairebé 110.000 persones han seguit Els partits del Girona en només 8 mesos a les transmissions de Ràdio Capital i Montiliving. El projecte Dia de Partit ha consolidat la seva presència a Twitch amb un èxit rotund. Des del seu llançament el 15 d’agost, coincidint amb l’inici de la temporada, el canal ha acumulat 81.318 espectadors únics i ha superat les 109.500 visualitzacions en directe. En només vuit mesos, s’han retransmès 40 partits en directe, convertint la proposta en una finestra alternativa i dinàmica per seguir el Girona FC i altres grans equips del futbol estatal i europeu.

L’estrena amb el Betis-Girona, el 15 d’agost, ja va marcar un punt d’inflexió amb més de 23.000 espectadors únics i 36.047 visualitzacions, unes xifres espectaculars que van posicionar el projecte com un nou referent per a l’afició. Des d’aleshores, el canal ha mantingut una mitjana de 2.033 espectadors únics per partit i 2.738 visualitzacions, amb repunts destacats en partits com el Madrid-Girona (3.773 espectadors únics) o l’Espanyol-Girona del 10 de març, que es va situar com el segon millor partit de la temporada amb 9.380 espectadors únics i 11.477 visualitzacions.

Les dades dels últims mesos confirmen la tendència a l’alça. Entre febrer i principis d’abril, la mitjana ha superat els 3.200 espectadors únics per partit, doblant les dades dels mesos anteriors. Aquest creixement sostingut demostra que el projecte connecta amb una comunitat creixent, fidel i entusiasta, que busca una forma diferent i propera de viure el futbol.

A més, tot i que els partits europeus no han assolit les xifres de la lliga, els enfrontaments contra equips com el Milan o l’Arsenal han despertat interès i aportat varietat de continguts.

Aquest èxit és una mostra de la bona acollida del format, de la capacitat del projecte per fidelitzar audiències a la plataforma Twitch i de l’aposta per una narració esportiva amb segell propi. Dia de Partit s’ha convertit en una finestra fresca, rigorosa i propera per seguir l’actualitat futbolística, i les dades d’audiència ho confirmen: hi ha una comunitat que no només mira, sinó que també vibra i participa.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Altres notícies