11.2 C
Pals
Dimarts, 4 març 2025
- Publicitat -

Gorillaz estrenen ‘Stranger Timez amb Robert Smith de The Cure

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda virtual Gorillaz acaba de compartir l’anunciada col·laboració amb Robert Smith de The Cure. Es tracta de ‘Stranger Timez‘, un nou tema que forma part del primer volum del projecte “Song Machine”, que estarà format per onze cançons (disset a l’edició de luxe).

La cançó és la que serveix per obrir un disc que inclou col·laboracions d’Elton John, Beck, St Vincent o slowthai entre altres.

Tracklist de Song Machine: Season 1 – Strange Timez 

Strange Timez (feat. Robert Smith)
The Valley of The Pagans (feat. Beck)
The Lost Chord (feat. Leee John)
Pac-Man (feat. ScHoolboy Q)
Chalk Tablet Towers (feat. St Vincent)
The Pink Phantom (feat. Elton John and 6LACK)
Aries (feat. Peter Hook and Georgia)
Friday 13th (feat. Octavian)
Dead Butterflies (feat. Kano and Roxani Arias)
Désolé (feat. Fatoumata Diawara) (Extended Version)
Momentary Bliss (feat. slowthai and Slaves)

L’entrada Gorillaz estrenen ‘Stranger Timez amb Robert Smith de The Cure ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El nou disc de The Tyets es dirà “Cafè pels més cafeteros”

“Cafè pels més cafeteros”, aquest és el nom que The Tyets ha triat per al seu nou àlbum. El duet de Mataró, que tancava gira el passat mes de novembre amb dos “sold outs” al Sant Jordi Club de Barcelona, presenta aquest 2025 el seu tercer disc. Tot plegat, després de la publicació l’any 2023

Altres notícies