15.5 C
Pals
Dijous, 10 abril 2025
- Publicitat -

Govern i Oposició: Nou programa de ràdio… en imatges

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dijous a les vuit del vespre a Ràdio Capital, estrenem el programa “Govern i oposició”, un cara a cara entre els alcaldes i els diferents caps de l’oposició dels municipis del Baix Empordà.

“Govern i Oposició” és un programa ràdio transmèdia i multiplataforma. Això significa que més enllà de la ràdio, el programa es podrà seguir en format vídeo per Facebook live, Youtube, Periscope (Twitter) i sempre que es vulgui a través de radiocapital.cat.

El primer episodi s’ha enregistrat a la Plaça Nova de Palafrugell i enfronta l’alcalde del municipi, Josep Piferrer, i el cap de l’oposició, Juli Fernández. Piferrer i Fernández debaten sobre les circumstàncies que van envoltar la moció de censura amb la que el primer va aconseguir l’alcaldia i fer fora el govern socialista de Juli Fernández.

També debaten sobre urbanisme i sobre què cal fer amb construccions polèmiques com la del xalet del Golfet o les que s’han denunciat recentment a la muntanya del Far de Sant Sebastià.
A més, tots dos exploren, al cara a cara, la possibilitat de fer pacte entre els seus partits, ERC i PSC, després de les eleccions municipals de 2019.

Després d’aquesta primera entrega, el programa tindrà continuïtat a través dels diferents pobles del Baix Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Gairebé 110.000 persones han seguit els partits del girona en només 8 mesos a les transmissions de Ràdio Capital i Montiliving

El projecte Dia de Partit ha consolidat la seva presència a Twitch amb un èxit rotund. Des del seu llançament el 15 d’agost, coincidint amb l’inici de la temporada, el canal ha acumulat 81.318 espectadors únics i ha superat les 109.500 visualitzacions en directe.

Altres notícies