17.1 C
Pals
Divendres, 18 abril 2025
- Publicitat -

Incendi al Mas Tomasí de Pals

Es tracta d'una muntanya amb moltes cases, i els bombers han fet un desplegament ampli per evitar que es propagués

Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Incendi al Mas Tomasí de Pals
Loading
/

Un incendi ha cremat 1.7 hectàrees de terreny a la muntanya del Mas Tomasí, a Pals. El foc es troba actiu però controlat.

Els bombers de la Generalitat han activat 9 dotacions terrestres i un helicòpter “per evitar que el foc anés a més”. Es tracta d’una zona amb moltes cases i el perill que les afectés era molt alt.

L’avís s’ha rebut a les 12.46. A les 13.30 el foc ja estava controlat.

Segons veïns de la zona, l’origen podria haver estat un petard. Es tracta d’una zona amb moltes cases.

La fase de control és la prèvia a l’extinció.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Verges representa dues vegades la Dansa de la Mort per primer cop en la seva història

La Dansa de la Mort de Verges s’ha representat dues vegades aquest Dijous Sant, en una edició que ha omplert els carrers del poble amb prop de 8.000 persones. Més de 450 veïns han participat en aquesta tradició d’origen medieval. L’organització treballa perquè la Processó sigui reconeguda com a patrimoni cultural immaterial de la humanitat.

Altres notícies