13 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Incendi en una nau abandonada de la Bisbal

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

S’han incendiat dues habitacions d’una nau abandonada de la Bisbal. L’incendi s’ha produït aquest divendres al migdia en un local situat a la part posterior del Museu Terracotta, al carrer Sis d’Octubre de 1869.

El foc ha afectat dues habitacions d’oficines i ha cremat runes, matalassos i deixalles. Els Bombers de la Generalitat han extingit l’incendi amb quatre dotacions.

No hi havia ningú a l’interior.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies