11.5 C
Pals
Dimarts, 29 abril 2025
- Publicitat -

Inici de les obres dels ‘Pisos de mestres’ de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Inici de les obres dels 'Pisos de mestres' de la Bisbal
Loading
/

L’Ajuntament de la Bisbal ha decidit començar les obres de conservació de l’edifici d’equipaments del Carrer del Morró, construït el 1968 i conegut com a “pisos dels mestres”. Al llarg de quasi 50 anys s’ha fet ús d’aquest edifici però no s’havien fet mai obres de manteniment, i excepte la planta baixa, la resta de l’edifici i sobretot la façana estan deteriorats.

Les obres començaran per una primera fase de rehabilitació, sobretot de la façana principal. Ens ho explica Enric Marquès, Regidor d’Ensenyament.

També es farà un arrebossat, una neteja a pressió i de fongs i es pintaran les parets. Aquesta primera fase tindrà un cost de 57.819,56 euros sense IVA.

Actualment és seu del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Empordà, de Ràdio Bisbal i del Servei Educatiu del Baix Empordà. Fruit d’un procés de participació ciutadana, es va projectar que Ràdio Bisbal s’establís a l’antic edifici de l’Ajuntament. Hi aniran just quan s’acabin les obres, mentre que els serveis educatius, tal i com ha explicat el Regidor d’Ensenyament, es quedaran a l’emplaçament actual.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El país es queda a les fosques

Aquest 28 d’abril de 2025, tota la península Ibèrica ha patit una apagada elèctrica sense precedents, afectant milions de persones. Al Baix Empordà, municipis com Palamós, Platja d’Aro i Palafrugell han activat protocols d’emergència per garantir serveis bàsics. A Catalunya, a les 21:00 s'havien recuperat el 41% del subministrament a la tarda. La causa principal sembla haver estatla desconnexió de la xarxa elèctrica europea, generant un desequilibri crític.​

Altres notícies