10.5 C
Pals
Dijous, 17 abril 2025
- Publicitat -

Iniciada la nova campanya de comerç a Palafrugell sota el nom “Moohla”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per la temporada estival, l’associació Oohx!gen Palafrugell Comerç i Negoci ha engegat aquest mes de juliol el nou projecte batejat com Moohla.

Aquesta consisteix en la creació d’una nova targeta de fidelització amb la qual es podran acumular descomptes a les compres i serveis fets als comerços i negocis de Palafrugell adherits al projecte, en forma d’Oohx!euros, que, posteriorment, es podran bescanviar a futures compres.

A part de la targeta física, que es pot sol·licitar a comerços i negocis adherits, que estan identificats amb un distintiu, els clients podran donar-se d’alta a l’APP “Moohla” per consultar saldos, el llistat de comerços i negocis que formen part, la seva ubicació, les promocions que ofereixen i rebre les gratificacions.

Aquests Oohx!euros que es vagin acumulant es podran bescanviar quan es vulgui i a qualsevol dels negocis adherits a Moohla!, reduint així el valor del tiquet de la compra.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Calonge inaugura el nou Punt d’Informació Turística al Centre Cultural Colònica

L’espai, ubicat a l’antiga escola de les Germanes Carmelites, esdevindrà un punt clau per promocionar el turisme, el vi i la cultura local. El projecte preveu dues fases i una inversió de més de 2 milions d’euros.

Altres notícies