14.7 C
Pals
Diumenge, 23 febrer 2025
- Publicitat -

Iván Ferreiro conquereix l’escenari al Festival de Cap Roig a crit del “nord no oblida”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Només llegir l’oració, “el nord no oblida”, potser més d’un no sabria quin sentit té. Si parlessis amb un fan de Joc de Trons, s’excitaria a l’hora d’escoltar la frase. Però si li dius a Iván Ferreiro, et saltarà a l’escenari del Festival de Cap Roig amb una samarreta de Joc de Trons i orgullós de les seves arrels.

Primer perquè Ferreiro va deixar clar que era un gran fan de la sèrie, segon perquè Ferreiro és de la ciutat de Vigo, Galícia i finalment perquè si escoltes la cançó “Tupolev” escoltaràs la frase entre la melodia.

Amb Ferreiro, el Festival de Cap Roig va tornar a fer una aposta per la música espanyola que va deixar el públic amb ganes de més. La nit la va compartir amb Ramon Mirabet però va ser Ferreiro qui va tancar la vetllada.

Sota la llum de la lluna plena un “disfrutón” tal com es va definir Iván Ferreiro va confessar que era “una passada estar a Catalunya” perquè la regió és espectacular i té uns paratges de somni. La tramuntana també va voler fer-se present i pocs minuts abans d’acabar el concert, va començar a bufar el característic vent del nord.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

La pluja intenta aigualir el Carnaval de Pals, però les colles i la gent li planten cara

La Rua de la Disbauxa del carnaval de Pals va desafiar la pluja i va donar inici al Carnaval del Baix Empordà. Tot i el mal temps, les colles i el públic van mantenir l’esperit festiu. La festa va culminar al pavelló, amb la Colla Sense vàlvules, els Voltors i la Tustarrada com a guanyadores a millor carrossa, millor comparsa i millor colla d'animació. La polèmica sobre la seguretat dels desplaçaments segueix oberta.

Altres notícies